1. Набираем команду codeby webinar. Набираем команду для организации и проведения вебинаров. Подробнее ...

    Скрыть объявление
  2. Требуются разработчики и тестеры для проекта codebyOS. Требования для участия в проекте: Знание принципов работы ОС на базе Linux; Знание Bash; Крайне желательное знание CPP, Python, Lua; Навыки системного администрирования. Подробнее ...

    Скрыть объявление
  3. Получи 30.000 рублей. Для получения денег необходимо принять участие в конкурсе авторов codeby. С условиями и призами можно ознакомиться на этой странице ...

    Внимание! Регистрация авторов на конкурс закрыта.

    Скрыть объявление

Senior Application Support Analyst

Тема в разделе "Предложения работы", создана пользователем SvetlanaL, 11 мар 2014.

Статус темы:
Закрыта.
  1. SvetlanaL

    SvetlanaL Well-Known Member

    Репутация:
    0
    Регистрация:
    13 дек 2012
    Сообщения:
    172
    Симпатии:
    1
    We are looking for a Senior Application Support Analyst.


    Requirements:

    Microsoft Application Server IIS (Complex structures): Advanced (Expert is better);
    HTTP: Novice (Code page description);
    Microsoft MS SQL 2008 R2: at least Intermediate(Advanced level will be an advantage);
    Transact-SQL: at least Intermediate(Advanced level will be an advantage);
    Microsoft OS knowledge: Advanced (most knowledge related to MS Services work, IIS work, Application running, File System, Task Tracking and dumping, event log analyzing);
    Microsoft AD: Intermediate (user permissions, authentication process);
    Power Shell: Intermediate;
    PHP development: Novice;
    .NET Development: Novice (Intermediate is preferable);
    ITIL knowledge: Intermediate;
    MS SCOM: Novice (Intermediate is preferable);
    Good IT support process understanding;
    Virtualization technologies: Novice (Intermediate and experience is a great plus).

    Must have experience:

    Experience in custom .Net application support (complex big application, different applications);
    Experience in technical document writing (not several pages but for complex systems);
    Experience with “ugly” users support;
    Experience with ticketing systems (at least 2 years as a Help Desk not administrator);
    Experience in digital asset management area will be a big advantage;
    Experience to work with servers with limited permissions;

    Qualities:


    Responsibility acceptance level: can take responsibility for his action and analyze affect of that actions;
    Can manage a lot of tasks (without missing them);
    Easy going, good in communication;
    Can work under big pressure and in stress situation (work experience).

    Contact: Ольга Муштукова
    Olga_Mushtukova@epam.com
    +375 44 7950477 Skype mushtukova.olga
     
Загрузка...
Статус темы:
Закрыта.

Поделиться этой страницей